Політика обміну та повернення


Ми щодня ретельно перевіряємо наші продукти перед відправкою.

Перевірка продуктів відбувається на декількох етапах, починаючи з вибору найкращих постачальників у світі та в Україні до передачі замовлення клієнту.

Але іноді може статися непередбачена ситуація, наприклад, клієнт довго не забирає посилку з Нової Пошти, яка містить продукти, що швидко псують (курага, фінік, чорнослив, сир, цукерки тощо), які вирушають на страх і ризик самого клієнта.

Але все ж таки, в таких ситуаціях проблема вирішується індивідуально. Ви можете бути впевнені в тому, що ми не залишимо Вас без відповіді та нашої уваги.

 

Процедура вирішення проблеми*


Якщо Ви отримали товар неналежної якості, прохання якнайшвидше нам про це повідомити.

Щоб вирішити ситуацію, Вам необхідно написати на номер Viber 073-005-00-77. Описати проблему, прикріпити фото товару і фото наліаки ТТН Нової Пошти.

Ми ознайомимося з проблемою, що виникла, і запропонуємо шляхи її вирішення: повернення коштів, обмін або депозит на наступну покупку.

 

*Повернення та обмін товару відбувається за умови збереження товарного вигляду та герметичної фірмової упаковки. Усі ситуації розглядаються в індивідуальному порядку.